همشهری آنلاین: سازمان بورس و اوراق بهادار روز پنجشنبه ۷ شهریور، نخستین سمینار نهادهای مالی را با هدف معرفی، نقش و جایگاه این نهادها در بازار سرمایه برگزار می‌کند.

به گزارش اطلاع‌رسانی بورس تهران، این سمینار با موضوع صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک و با حضور مسئولان، مدیران و کارشناسان بازار سرمایه در مجتمع منظومه خرد (واقع در خیابان ولنجک، بالاتر از دانشگاه شهید بهشتی، بعد از مسجدالنبی) برگزار خواهد شد.

در مراسم افتتاح این سمینار دکتر علی صالح‌آبادی -رییس سازمان بورس و اوراق بهادار - در خصوص صندوق‌های سرمایه‌گذاری سخنرانی خواهد کرد.

در ادامه این سمینار، پروفسور محمد تقی وزیری استاد دانشگاه کالیفرنیای آمریکا در مورد شرایط و عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری در جهان، دکتر قاسم محسنی عضو هیات مدیره و معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار درباره شناخت و الزامات ساختار صندوق‌های سرمایه‌گذاری طراحی شده در ایران و دکتر علی رحمانی مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران در خصوص نقش حمایت‌های شرکت بورس در عملکرد بهینه صندوق‌های سرمایه‌گذاری و تاثیر آن بر بازار سخنرانی می‌کنند.

همچین دکتر حسین عبده تبریزی مدیرعامل شرکت تامین سرمایه نوین و دبیر کل پیشین بورس تهران، رضا کیانی رییس اداره امور نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار و حمید آذرخش رییس هیات‌مدیره شرکت کارگزاری مفید از دیگر سخنرانان این سمینار خواهند بود.

کد خبر 61766

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز